اکسیر 4، اکسیری متفاوت منتشر شد


سلام و درود خدمت پزشکان عرصه سلامت

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر در راستای فرآیند الکترونیک کردن مطب، سعی دارد هر آنچه شما پزشک عزیز در مطب نیاز دارید را تهیه نماید و بتواند در عین سادگی در قالب یک برنامه واحد در تمام زمینه ها به شما کمک نماید.
با توجه به حذف دفترچه های بیمه ای و ضرورت ثبت نسخ الکترونیک، کارشناسان اکسیر نسخه جدیدی از نرم افزار را تهیه نمودند که علاوه بر قابلیتهای گذشته نرم افزار مانند امکان اضافه کردن مدارک بیمار در پرونده، ثبت شرح حال در ماژول قلم نوری، امکان وقت دهی به مراجعین و همچنین دریافت گزارشهای مختلف از نرم افزار و …، قابلیتهای فراوانی افزوده گردیده است.

برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

امکان استحقاق سنجی بیمار

از این پس با وارد کردن کد ملی بیمار، اطلاعات فردی شخص در نرم افزار نمایش داده می شود و بخش عمده ای از فرآیند پذیرش به طور اتوماتیک انجام می شود.

اتصال همزمان به بیمه سلامت و تامین

با تهیه نرم افزار اکسیر می توانید نسخه هایی که برای بیمار تجویز می نمایید را به سامانه های بیمه ارسال نمایید. با استفاده از این قابلیت نرم افزار، دیگر نیازی نیست به منظور ثبت نسخه در سامانه بیمه تامین اجتماعی و سلامت وارد سامانه های مربوطه شوید و به این ترتیب مانع اتلاف وقت شما پزشک عزیز می گردد.

تهیه نسخ پر استفاده

شما پزشک عزیز می توانید لیستی از نسخ پر استفاده را تهیه نمایید و در موارد لازم از آن لیست جهت تجویز استفاده نمایید. قابلیت حذف و ویرایش نسخ پر استفاده نیز وجود دارد. تهیه چنین لیستی به شما در جهت سرعت بخشی به فرآیند ویزیت بسیار کمک می نماید.

ارسال نسخه بیمار به سامانه های بیمه

تمامی نسخ ثبت شده برای بیمار اعم از ویزیت، دارو و موارد پاراکلینیکی به سامانه بیمه تحت پوشش بیمار ارسال می گردد. همچنین شما می توانید جزئیات نسخ ارسال شده را به راحتی در ماژول ویزیت مشاهده نمایید.
امکان درج توضیحات برای سایر نسخ نیز از موارد بسیار مهم در ارسال نسخه است که این قابلیت نیز وجود دارد.
ذخیره تمامی اطلاعات نسخ تجویزی در پرونده بیمار یکی از مهمترین مواردی است که صرفا با تهیه نرم افزار می توان در هر زمان به آن دسترسی داشت.

ارائه کد رهگیری به مراجعین

شما پس از ارسال نسخه به سامانه های بیمه قادر خواهید بود به بیمار کد رهگیری ارائه دهید ضمن اینکه کد رهگیری تمامی نسخ ثبت شده بیمار به شماره همراه بیمار ارسال خواهد شد.

تجویز و ارائه خدمت به طور همزمان در سامانه سلامت

شما پزشک عزیز می توانید در سامانه بیمه سلامت، پس از تجویز نسخه برای بیمار؛ خدمت مورد نظر را داخل مطب ارائه دهید و همچنین امکان ارجاع بیمار به پزشک متخصص در زمینه مربوطه در سامانه سلامت از مشخصات قابل اشاره در نرم افزار اکسیر می باشد.

قابل ذکر است شما پزشکان عزیز می توانید از نرم افزار اکسیر به منظور نسخه نویسی و ارسال نسخ به سامانه های تامین
اجتماعی و سلامت به صورت رایگان استفاده نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *