راه اندازی نوبت دهی آنلاین برای پزشکان

نوبت دهی آنلاین

سلام و درود خدمت پزشکان فرزانه و تلاشگر

با توجه به اینکه مراجعه حضوری به مطب ها و مراکز درمانی جهت دریافت نوبت اغلب چالشهایی هم برای بیماران و هم برای مطب ها وجود دارد و به مانند سایر کسب و کارهای اینترنتی، سایت های نوبت دهی اینترنتی با هدف ارائه نوبت به بیماران و مراجعه کنندگان راه اندازی گردید. ازدحام جمعیت در مطب یا بی‌توجهی به زمان انتظار مراجعین اغلب با نارضایتی و عدم مراجعه مجدد بیماران همراه بود اما راه اندازی سامانه های نوبت دهی اینترنتی پزشکان توانست کمک بسیار مهمی در این زمینه به این قشر فرزانه نماید.

سیستم نوبت دهی آنلاین به صورت کاملا هوشمند عمل می‌کند و امکان بروز خطای انسانی در آن به صفر می‌رسد. در سیستم‌های سنتی و دستی ثبت نوبت، این امکان وجود دارد که یک زمان به اشتباه برای دو مراجعه کننده ثبت شود یا اینکه در روزهای نامناسب، وقت مراجعه داده شود اما سیستم نوبت دهی بسیار دقیق است و مخاطب نمی‌تواند یک نوبت را برای دونفر ثبت کند.

سیستم نوبت دهی اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند که مراجعه کننده در هر زمان و مکانی که اراده کند حتی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل هم به سامانه نوبت دهی پزشک دسترسی داشته باشد. سامانه نوبت دهی اینترنتی همچنین به بیماران قدرت انتخاب می‌دهد که بر مبنای وقت‌های آزاد خود بهترین زمان را انتخاب کرده و نوبت خود را ثبت کند.

راه اندازی رزرو نوبت پزشکان در وب سایت خودشان

از این رو با توجه به استقبال فراوان پزشکان و بیماران در دریافت نوبت های اینترنتی از سایت های نوبت دهی، نرم افزار مدیریت مطب اکسیر نیز که به منظور نظم بخشیدن به مطب پزشکان در نگهداری سوابق و ثبت پرونده الکترونیک فعالیت دارد، ماژول وقت دهی آنلاین را جهت استفاده از این قابلیت در نرم افزار پیاده سازی نموده است.

البته در حال حاضر سامانه های نوبت دهی مختلفی در زمینه پزشکی فعالیت دارند و پزشکان بنا بر معیارهایی که مد نظر دارند با یک یا چند سایت نوبت دهی همکاری می نمایند. پزشک با تهیه نرم افزار اکسیر به همراه ماژول وقت دهی آنلاین، قادر خواهد بود کلیه وقت هایی که مراجعین از طریق سایت های نوبت دهی و یا سایت پزشک دریافت نموده اند را در نرم افزار اکسیر مشاهده نماید.

از طریق ارتباط وب سرویس سایت های نوبت دهی با نرم افزار اکسیر، به محض ثبت نوبت در سامانه های نوبت دهی، نوبت های درج شده به لیست نوبت های نرم افزار اکسیر اضافه می گردد.
استفاده از ماژول وقت دهی آنلاین نرم افزار اکسیر از ایجاد تداخل بین وقت های داده شده در سامانه های اینترنتی با نوبت هایی که به اشکال (حضوری یا تلفنی) انجام می گیرد جلوگیری به عمل می آورد.

طراحی سایت پزشکی با نام شما به همراه نوبت دهی آنلاین

 

برخی از قابلیتهای ماژول وقت دهی آنلاین اکسیر که شما پزشک محترم می توانید با تهیه آن برخوردار شوید.

_ منشی از طریق ماژول وقت دهی آنلاین نرم افزار می تواند نسبت به ثبت نوبت جدید برای بیماران اقدام کند و در هنگام ثبت نوبت از طریق این ماژول میتواند، پیامک به مراجعین ارسال نماید.

_ همجنین با انتخاب نام فرد مورد نظر در لیست نوبتهای ثبت شده در ماژول وقت دهی آنلاین اکسیر و انتخاب گزینه انتقال به پذیرش در این ماژول می توان پرونده شخص را مشاهده نمود. به این ترتیب نیازی به خروج از ماژول وقت دهی و وارد شدن به ماژول بخش پذیرش نمی باشد و به نوعی دسترسی آسان تری ایجاد می گردد.

_ با استفاده از این ماژول، امکان جابه جایی وقت های داده شده وکنسل نمودن نوبت نیز وجود دارد.

_ امکان جستجوی نوبت بر اساس پزشک خاص در مطب هایی که پزشکان مختلفی فعالیت دارند در ماژول وقت دهی آنلاین اکسیر نیز قرار داده شده است.

_ در ماژول وقت دهی آنلاین می توان نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، مبلغ دریافتی، نوع خدمت، توضیحات و نام پزشک برای هر نوبت ثبت شده را مشاهده نمود.

_ در ماژول وقت دهی آنلاین با استفاده از رنگ های مختلف، در وضعیت نوبت های ثبت شده تفکیک قرار داده شده است.

_ ماژول وقت دهی آنلاین نرم افزار اکسیر به گونه ای طراحی گردیده است که چنانچه پزشک با سایت های نوبت دهی مختلفی ارتباط داشته باشد، امکان نمایش نوبت ها از کلیه سامانه های نوبت دهی را دارد و همچنین می توان به گونه ای بین نوبت های دریافت شده از سایت های مختلف، تفاوت قائل شد.

_ همینطور می توان از طریق تقویم قرار داده شده در ماژول وقت دهی آنلاین نرم افزار اکسیر با انتخاب روز، ماه و سال مورد نظر به نوبت های ثبت شده در هر تاریخ دسترسی داشت. ضمن اینکه تعداد نوبت ها در روز انتخاب شده نیز در این ماژول قابل نمایش است.

_ از طریق تنظیمات ماژول وقت دهی آنلاین می توان بازه زمانی مورد نظر جهت نمایش نوبت های ثبت شده در سایت های نوبت دهی را تعیین نمود.

مجموعه فعالیتهای کارشناسان نرم افزار اکسیر در جهت سهولت بیشتر شما پزشکان و کاربران عزیز صورت می گیرد. انشاا… در این امر موفق بوده باشیم.

 

طراحی سایت پزشکی با نام شما به همراه نوبت دهی آنلاین

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *