نسخه الکترونیک
_

ارسال مستقیم نسخه الکترونیک با نرم افزار

_



سامانه نسخه الکترونیک پزشکان (ERX)
سامانه نسخه نویسی اکسیر با قابلیت اتصال از طریق API، به صورت هوشمند قادر به ارسال نسخ الکترونیک می باشد. تنها کافیست در هنگام ورود به سامانه، پزشک نام کاربری و کلمه عبور بیمه سلامت خود را وارد نموده تا اکانت نامحدود برای ثبت هر دو بیمه برای ایشان ایجاد شود.
این سامانه که قابل نصب بر روی ویندوز و تلفن همراه می باشد به صورت رایگان در اختیار شما پزشکان قرار داده شده است.

با توجه به حذف دفترچه های بیمه ای و ضرورت ثبت نسخ به صورت الکترونیک توسط پزشکان، نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک اکسیر با قابلیت اتصال API نسخ الکترونیک بیمه ای( تامین و سلامت ) این امکان را برای پزشکان فراهم آورده است که از طریق نرم افزار تمامی نسخ را به صورت الکترونیک و مستقیم به سامانه بیمه ارسال نماید.

پزشکان عزیز در صورت تهیه نرم افزار مطب اکسیر، ضمن برخورداری از تمام مزایای آن از جمله: تشکیل پرونده الکترونیک و سرعت بخشیدن به روند کار پذیرش توسط منشی، برخورداری از سیستم پذیرش و مدیریت وقت دهی، استفاده از قلم نوری در ثبت شرح حال بیمار، دریافت گزارش های مختلف ( پذیرش، مالی و … ) و دیگر مزایای نرم افزار می توانند از این قابلیت مهم نیز استفاده نمایند و جهت ثبت نسخ الکترونیک در سامانه بیمه دیگر نیازی به وارد شدن به سامانه بیمه نمی باشد و نسخه درج شده در نرم افزار به طور مستقیم به سامانه بیمه ارسال خواهد شد. این امر در صرفه جویی در وقت گرانبهای پزشکان عزیز بسیار تاثیر گذار می باشد.

فرآیند ارسال نسخ به سامانه های بیمه

_
نحوه برقراری ارتباط خدمات و … در نرم افزار

در گام اول می بایست ویزیت اصلی، تمامی سرویس ها و خدماتی که داخل مطب ارائه می شود، دارو ها، مقادیر مصرف، دستورالعمل های مصرف دارو، خدمات پاراکلینیکی که مورد نیاز پزشک می باشد را از طریق ماژول تامین یار که به همین منظور در نرم افزار طراحی گردیده است به سامانه ارتباط دهیم.

نحوه برقراری ارتباط خدمات در نرم افزار

نحوه ثبت ویزیت از سیستم منشی

_

در سیستم پذیرش، با وارد کردن گزینه های نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره همراه بیمار در قسمت اطلاعات فردی و انتخاب نام پزشک و سرویس در قسمت پذیرش، فرآیند پذیرش را انجام داده و به این ترتیب پذیرش صورت گرفته به سامانه بیمه ارسال خواهد شد.

نحوه ثبت از سیستم منشی

نحوه ثبت ویزیت از سیستم پزشک

_

پزشک نیز با استفاده از بخش ویزیت نرم افزار اکسیر پس از تکمیل فیلدهای مربوط به دارو در برگه تجویز دارو و انتخاب گزینه Assign در صفحه و همچنین وارد کردن Order و Plan های مد نظر خود و سپس کلیک بر روی گزینه Save در بخش ویزیت، فرآیند ارسال نسخ به سامانه بیمه را به انجام می رساند

نحوه ثبت ویزیت در سیستم پزشک

امکان مشاهده سوابق نسخ ارسال شده جهت اطمینان از ارسال نسخ نیز در نرم افزار فراهم شده است به نحوی که کلیه نسخ ( ویزیت، خدمات، دارو و پاراکلینیک ها ) ثبت شده در پذیرش هر بیمار به سادگی در این قسمت قابل نمایش می باشد.
همچنین امکان استحقاق سنجی درمان از دیگر قابلیت هایی است که در ماژول بیمه نرم افزار قرار داده شده است.

مشاهده نسخ ارسال شده