ثبت اثر انگشت + کارت سلامت دیجیتال در نرم افزار مطب اکسیر


ماژول اثر انگشت نرم افزار مطب اکسیر

دستگاه ثبت اثر انگشت یکی از فناوری ‌هایی است که با کمک آن می توان اثر انگشت افراد را در سیستم ثبت کرد و از این طریق امکان شناسایی افراد بر اساس اثر انگشت ایشان فراهم می گردد.
گروه اکسیر در نرم افزار مطب و کلینیک خود علاوه بر بخش‌های مهم نرم افزاری از جمله ثبت پرونده الکترونیک، ثبت شرح حال و ارسال نسخه الکترونیک، جهت بهبود ارائه خدمات و رضایت بیماران ماژول اثر انگشت را به قابلیت های برنامه افزوده است.
در نسخه جدید نرم افزار، با تهیه دستگاه ثبت اثر انگشت و ارتباط آن با نرم افزار مطب اکسیر، ماژول اثر انگشت اکسیر فعال شده و برای اولین بار در هنگام تشکیل پرونده اثر انگشت مراجع ثبت و ذخیره می گردد و از این پس در بخش پذیرش بیماران و یا سایر قسمت های نرم افزار که نیاز به شناسایی بیمار است می توان با استفاده از اثر انگشت، بیمار مورد نظر را شناسایی کرد.
بدین ترتیب امکان جستجوی سریع پرونده بیمار فراهم خواهد شد و فرآیند شناسایی بیماران در مطب و یا کلینیک تسریع می یابد و این امر بر کیفیت عملکرد پرسنل اثر بسزایی خواهد داشت.
از آنجا که ارائه خدمات زیبایی در موارد بسیار اندک با مخاطراتی مواجه می گردد، پزشکان این حوزه ترجیح می دهند این خدمات را در صورت دریافت اثر انگشت ارائه دهند.
ثبت اثر انگشت زیباجو در پرونده می تواند به این گروه از پزشکان کمک نماید و خواهند توانست در موارد احتمالی به این موضوع استناد نمایند.

نمایش کارت الکترونیکی بیمار در نرم افزار اکسیر

یکی از فناوری های مدرن در مدیریت مطب و کلینیک، صدور کارت الکترونیکی مخصوص بیمار و به صورت ویژه برای هر پزشک می باشد.
چنانچه پزشک هر مجموعه اقدام به تهیه کارت الکترونیکی برای بیماران خود نماید اطلاعات بیمار بر روی کارت ویزیت ایشان ذخیره می گردد. با تهیه دستگاه RFID اطلاعات کارت ویزیت خوانده خواهد شد و پرونده بیمار در مراجعات بعدی با همان کارت ویزیت نمایش داده خواهد شد.
قابلیت نمایش اطلاعات کارت الکترونیکی بیماران در نسخه جدید نرم افزار اکسیر، افزوده شده است.
از طریق دستگاه RFID و ارتباط آن با نرم افزار اکسیر، اطلاعات کارت بازخوانی خواهد شد و بدین ترتیب فرآیند پذیرش بیماران با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و این موضوع بر کیفیت خدمات کاربران نرم افزار کمک قابل توجهی می نماید.

هدف از مجموعه فعالیت های واحد طراحی اکسیر، بهبود و به روز رسانی ارائه خدمات در مطب ها و مراکز درمانی می باشد.
امید است که توانسته باشیم در این مهم، موفق باشیم.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *