حضور اکسیر در کنگره جراحان ارتوپدی ایران

انجمن جراحان ارتوپدی

بیست و چهارمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران در مهر ماه ۹۵ واقع در مرکز همایش های رایزن برگزار گردید.

این کنگره بین المللی که با حضور تعدادی زیادی از متخصصان ارتوپدی داخلی و خارجی برپا گشت با حضور برنامه مدیریت مطب اکسیر همراه بود.

اکسیر از روز اول کنگره غرفه خود را در این کنگره برپا کرد. خوشبختانه بدلیل اینکه مشاهده سوابق مراجعه بیمار به مطب پزشکان ارتوپد اهمیت ویژه ای داشت و اکسیر با قابلیت “پرونده در یک نگاه” به راحتی این امکان را برای آنها فراهم میکرد از نرم افزار مدیریت مطب اکسیر استقبال خوبی شد. تعدادی از پزشکان علاقه ی بیشتری به نوشتن شرح حال به دست خط خود داشتند که کارشناسان ما استفاده از ماژول قلم نوری را به آنها پیشنهاد دادند.

از این رو که برنامه مدیریت مطب تمام آیتم های یک شرح حال کامل را دارا است، برای پزشکان رشته هایی چون ارتوپدی-گوارش-داخلی-کودکان، داشتن همچین برنامه ای بسیار موردنیاز است.

افتخار ماست که پروفسور مرتضوی دبیر علمی انجمن ارتوپدی ایران از نرم افزار مدیریت مطب اکسیر برای پرونده سازی بیماران خود و فالو کردن آنها استفاده میکند.

در انتهای همایش دکتر سید محمد جواد مرتضوی دبیر علمی انجمن ارتوپدی ایران و دکتر بروجردی مدیریت محترم نوآوران ارتباطات امید از غرفه اکسیر دیدن کردند و یادگاری برجا گذاشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *