نسخه 4.3 نرم افزار با قابلیت اتصال اکسیر به google drive


 

با توجه به مزیت آفلاین بودن نرم افزار و امکان ذخیره اطلاعات نرم افزار در سیستم مطب، فرآیند ذخیره اطلاعات امری بسیار با اهمیت و ضروری می باشد.
گوگل یکی از قوی ترین سرویس های ذخیره سازی آنلاین را در اختیار کاربران قرار داده است تا در هر مکان و با هر دستگاهی از طریق اینترنت به فایل های خود دسترسی داشته باشند. کاربران گوگل با ساخت یک حساب کاربری به 15 گیگابایت فضای ابری رایگان، جهت ذخیره فایل های خود در سرویس گوگل درایو، دسترسی می یابند.
تفاوتی ندارد از گوشی موبایل استفاده شود یا رایانه، سیستم عامل گوشی یا لپ تاپ اندروید باشد یا ویندوز، از هر دستگاهی با هر سیستم عاملی، شما می توانید به گوگل درایو دسترسی داشته باشید. هر تغییری که با هر دستگاهی بر روی فایل های خود انجام دهید، به صورت لحظه ای در همه دستگاه ها همگام سازی خواهد شد. امنیت این سرویس بسیار بالاست پس با خیال راحت از گوگل درایو استفاده کنید.
در حال حاضر اتصال نرم افزار اکسیر به google drive جهت ذخیره Backup نرم افزار فراهم گردیده است و شما پزشکان عزیز نیز می توانید صرفا با نصب آن بر روی سیستم، اقدام به ذخیره سازی  اطلاعات در مسیر google drive  اقدام نمایید به این ترتیب شما بر روی سیستم ویندوز و دستگاه های دیگر خود به Backup نرم افزار دسترسی خواهید داشت. از مزیت های ذخیره اطلاعات بر روی google drive  می توان به همیشه در دسترس بودن و امنیت بالای آن در کنار فضای نامحدود ذخیره سازی اشاره کرد.
در ادامه به برخی ویژگی های دیگر نسخه جدید نرم افزار اکسیر اشاره شده است:
– با توجه به نیاز پزشکان در ثبت تعداد بیشتری از تجویزات غیردارویی و در پاره ای از تخصص ها نیاز به ثبت تجویزات دارویی بیشتر در نسخه بیماران، امکان ثبت موارد drug و order،plan ها تا 50 مورد فراهم شده است. همچنین امکان درج توضیحات نسخه در بخش دارو و پاراکلینیک نیز وجود دارد.
– به محض ثبت نسخ دارویی و پاراکلینیکی توسط پزشک، کد رهگیری در هر دو سامانه بسیار سریع و مشخص بر روی سیستم نمایش داده می شود و امکان ارائه آن به بیماران جهت دریافت نسخ دارویی و انجام نسخ پاراکلینیکی وجود دارد.
همچنین پس از ثبت نسخه توسط پزشک در سامانه تامین اجتماعی، ارسال پیامک کد رهگیری برای بیمار انجام می گیرد.
– در نسخه جدید نرم افزار مطب اکسیر، امکان ارسال نسخ الکترونیک بیمار به سامانه های تامین اجتماعی و سلامت در مطب ها و کلینیک هایی که بیش از یک پزشک در مجموعه اقدام به ثبت نسخه الکترونیک می نمایند نیز وجود دارد. با وجود این قابلیت، محدودیت ارسال نسخ الکترونیک برای کلینیک ها مرتفع شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *