رونمایی از نسخه 5 اکسیر با قابلیت های جدید: درصد همکاری + تایم تیبل


محاسبه درصد همکاری پزشک و دستیار در نسخه جدید اکسیر

در حال حاضر با توجه به تنوع خدمات موجود در مطب پزشکان و انجام این خدمات توسط اشخاص مختلف، امکان محاسبه درآمد افراد فعال در مجموعه ، به نظر لازم و ضروری است.
با توجه به اینکـه پیشتر در ماژول گزارشات نرم افزار امکان محاسبه کل درآمد مجموعـه از خدمات ارائه شده وجود داشت، درخواست های متعدد پزشکان در زمینه امکان محاسبه درصد همکـاری افراد فعال در هر مجموعـه ، واحد طراحی نرم افزار اکسیـر را بر آن داشت این قابلیت را در نسخه 5 اکسیر فراهم نماید.

نرم افزار مدیریت مطب
در نسخه جدید اکسیر امکان محاسبه درصد همکاری پزشک یا دستیار افزوده شده است. در واقع پس از ثبت دستیار و پزشک در نرم افزار و تعیین میزان درصد همکاری هر یک، امکان دریافت گزارش بر اساس بازه زمانی مورد نظر و به تفکیک پزشک و دستیار ایجاد خواهد شد و شما پزشکان عزیز و سرمایه گذاران محترم مراکز درمانی از این پس خواهید توانست از ماژول گزارشات اکسیر به منظور محاسبه درآمد افراد فعال در مجموعه استفاده کنید.
دریافت گزارش های مختلف پذیرش از جمله امکانات مورد نیاز در مطب و کلینیک می باشد که در نرم افزار اکسیر فراهم آمده است. گزارش های مختلف اعم از پرینت کامل پذیرش، پرینت خلاصه پذیرش بدون ذکر مشخصات بیمار بر اساس بازه های زمانی مختلف، به تفکیک سرویس، پزشک و نوع بیمه قابل دریافت می باشد.
در مراکزی که اقلام مصرفی حین ارائه خدمت به مراجعین استفاده می شود با تهیه ماژول انبارداری و صندوق، امکان مشاهده گزارش به تفکیک محصول انبار هم وجود دارد.

تایم تیبل وقت دهی در نرم افزار اکسیر

با توجه به اهمیت زمان و مشغله های متعدد افراد در زندگی کنونی، ارائه نوبت در مطب ها به افراد اهمیت بسیاری دارد.
ماژول نوبت دهی از طریق نرم افزار مدیریت مطب اکسیر این امکان را فراهم نموده است و با استفاده از این قابلیت، منشی مطب از ثبت نوبت کاغذی و انباشت دفترچه های فراوان بی نیاز خواهد بود.
در نسخه جدید اکسیر، قابلیت تایم تیبل وقت دهی افزوده شده است. با استفاده از این قابلیت در ماژول وقت دهی می توان زمان شروع فعالیت مطب و پایان آن را در نرم افزار مشخص نمود.
همچنین می توان زمان لازم برای هر ویزیت را مشخص نمود و به این صورت زمان بندی نوبت ها در نرم افزار برای کاربر بسیار راحت تر خواهد بود و چنانچه نیاز به تعیین زمان بندی خاصی برای نوبت ها نباشد، می توان این قابلیت را حذف نمود.
همچنین چنانچه پزشک از سامانه های نوبت دهی آنلاین استفاده کند و بیماران در سایت های نوبت دهی نوبت دریافت کنند، در ماژول نوبت دهی نرم افزار نمایش داده می شود.
منشی مجموعه با کلیک بر روی هر تاریخ در ماژول وقت دهی، می تواند لیست بیمارانی که در آن روز نوبت ثبت کردند را مشاهده نماید.
امکان جابه جایی نوبت داده شده، لغو نوبت و جستجو در وقت دهی نیز در ماژول وقت دهی نرم افزار وجود دارد.
همچنین با تهیه پنل پیامک اکسیر امکان ارسال پیامک ثبت نوبت و یادآوری نوبت از طریق ماژول وقت دهی وجود دارد.

تغییرات سامانه نسخه نویسی اکسیر

در سامانه نسخه نویسی اکسیر امکان ثبت دوره تکرار و تاریخ موثر آزمایش به همان صورت که در سایت های اصلی وجود دارد، ایجاد شده است.
همچنین پزشک پس از ثبت نسخه از طریق سامانه نسخه نویسی اکسیر می تواند اقدام به پرینت نسخه نماید و به بیمار جهت اطلاع از نسخه تجویزی ارائه دهد.
در حال حاضر در سامانه ارسال نسخ الکترونیک اکسیر امکان تعریف مطب جدید برای هر پزشک وجود دارد و پزشک با اکانت های متفاوت می تواند وارد سامانه شود و اقدام به ثبت نسخه نماید.
امکان ارسال نسخ درمانگاه در سامانه نسخه نویسی اکسیر نیز فراهم شده است. این مراکز با ارائه کد سیام خود، امکان ارسال نسخ درمانگاهی را خواهند داشت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *