رونمایی از ورژن 3.5.0 نرم افزار اکسیر و اتصال به بیمه سلامت

بیمه سلامت

در ورژن 3.5 اکسیر با تغییرات شگرفی در کنار شما هستیم.

همگام سازی نرم افزار اکسیر با تحولات روز جامعه در خصوص خدمات بیمه ای، همواره جزو مهم ترین اهداف کارشناسان مجموعه اکسیر بوده و خواهد بود.
تهیه این نسخه از نرم افزار در راستای بهره مندی پزشکان و بیماران در استفاده از خدمات بیمه ای و ارسال نسخ الکترونیک به سامانه های بیمه صورت گرفته است.
پس از ارائه نسخه 3.2 اکسیر در جهت ارتباط نرم افزار با سامانه بیمه تامین اجتماعی، این بار به لطف خدا و تلاش کارشناسان اکسیر، ارتباط نرم افزار با سامانه بیمه سلامت نیز ایجاد گردیده است و از آنجا که قشر زیادی از هموطنان تحت پوشش این بیمه هستند و بالطبع پزشکان زیادی لازم است نسخ بیماران خود را در این سامانه ثبت و ارسال نمایند، برای مطب های پزشکی بسیار کاربردی می باشد.
با توجه به ضرورت ثبت نسخ بیماران در سامانه های تامین و سلامت و با توجه به اینکه سایت بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت در حال حاضر از هم منفک هستند، پزشکان جهت ثبت نسخ در سامانه بیمه، لازم است هر دو سایت را همزمان روی سیستم خود داشته باشد در حالیکه با تهیه نرم افزار اکسیر، نسخ ثبت شده هر بیمار اعم از ویزیت، دارو و خدمات پاراکلینیکی در هر یک از سامانه ها به سامانه مربوطه ارسال خواهد شد.

همچنین امکان استحقاق سنجی بیمار برای هر دو سامانه بیمه ای در نرم افزار وجود دارد و بلافاصله با ثبت کد ملی، اطلاعات بیمار در فیلد پرونده بیمار ثبت می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *