پس از ماه ها تلاش، اکسیر 2.0 منتشر شد.

نرم افزار مدیریت مطب نسخه رایگان

با سلام خدمت تمامی زحمت کشان عرصه سلامت

در این مطلب قصد دارم خبر خوب دیگری را برای شما اطلاع رسانی کنم.

خوشبختانه با فیدبک های سازنده پزشکان عزیز و کوشش تیم توسعه دهنده اکسیر توانستیم نسخه جدید نرم افزار مدیریت مطب اکسیر (Exir v2) را عرضه کنیم.

در این نسخه تغییراتی در جهت بهبود سرعت و کارایی نرم افزار، قابلیت تعدد استفاده کننده بدون افت کارایی تحت شبکه، قابلیت تغییر فیلدها بر اساس نیاز پزشک در تنظیمات برنامه، بهبود و تهیه ماژول های جدید مانند بهبود قلم نوری، ماژول چک لیست، ماژول لیست آزمایشات، بهبود گزارشگیری برای پزشکان محقق اشاره کرد.

همچنین نسخه آزمایشی برای پزشکانی که میخواهند قبل از خرید برنامه را تست کنند و میزان کارایی نرم افزار مدیریت مطب را چک کنند، تهیه شده است و با فرمی که در بالای سایت تعبیه گردیده است، امکان دانلود آن فراهم گردیده است.

تمام تلاش تیم اکسیر بر این است که بهترین خدمت را به قشر عزیز و فرهیخته پزشکان ارائه دهد. تا پزشکان عزیز بتوانند به روشی برگزیده بیماران خود را ویزیت و درمان کنند.

لازم به ذکر است پزشکان عزیزی که پس از نصب نسخه دمو، نیاز به تغییر فیلد برای آنها باشد، میتوانند با کارشناسان اکسیر به شماره 02154109000 تماس بگیرند و موضوع خود را با کارشناسان در میان بگذارند.با تشکر از وقتی که برای مطالعه این مطلب گذاشتید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *