راه اندازی باشگاه مشتریان برای پزشکان در نسخه 5.2 اکسیر

باشگاه مشتریان اکسیر

رونمایی از ماژول باشگاه مشتریان اکسیر

با توجه به اهمیت ارتباط پزشک با مراجعین مطب و کلینیک، باشگاه مشتریان برای پزشکان در نسخه جدید اکسیر راه اندازی شده است.
باشگاه مشتریان در واقع یک سیستم نرم‌افزاری است که به پزشکان و سایر کسب و کارها کمک می‌کند به سادگی همه ارتباط‌ها را پیگیری کرده و شکل گیری رابطه با مراجعین (مشتریان بالقوه) را تقویت می نماید.
از مزایای استفاده از باشگاه مشتریان می توان به سیستماتیک کردن اولویت ها اشاره کرد. به این صورت اولویت‌های مجموعه در زمان رسیدگی به مراجعین جدید و زمان رها کردن فرصت‌های فاسد و … را سیستماتیک می‌کند.
از آنجا که مسئله فراموشی از دلایل اصلی از دست دادن برخی از مراجعین است، امکان ثبت فعالیت ها و پیگیری مراجعین در باشگاه مشتریان این معضل را حل می نماید.
استفاده از باشگاه مشتریان به جهت امکان ثبت فعالیت و پیگیری باعث سهولت در ایجاد ارتباط و افزایش بهره وری خواهد شد.
دسترسی به اطلاعات کامل مراجعین در باشگاه مشتریان این امکان را به شما می‌دهد که در هنگام ارتباط با مراجع، به او حس VIP بودن دهیم.
پرونده ها و پذیرش ها ایجاد شده در نرم افزار به سادگی در باشگاه مشتریان اکسیر ثبت شده و هر گونه ویرایشی در اطلاعات مراجعین در باشگاه مشتریان اعمال می گردد.
امکان تعریف زمان پیگیری برای هر یک از خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان وجود دارد و به محض ثبت پذیرش در اکسیر، با توجه به زمان تعریف شده نام مراجع را در صفحه کاریز نمایش داده می شود و به این طریق کاربر به سادگی می تواند از این لیست استفاده نماید.

باشگاه مشتریان اکسیرامکانات ویژه باشگاه مشتریان

با استفاده از باشگاه مشتریان می توان برای مراجعین پیامک ارسال نمود.
امکان ارسال پیامک های گروهی، زمان بندی شده و … برای مراجعین در این سامانه وجود دارد.
برای مراجعین می توان گروه و زیر گروه تعریف نمود و با توجه به نیاز، پیامک های متفاوت ارسال کرد.
همچنین می توان پیامک با متن های آماده تهیه نمود از جمله پیامک خوش‌آمد گویی، تبریک تولد و …
در باشگاه مشتریان می توان برای مراجعین مجموعه فعالیت جدید ثبت کرد و برای آن یادآور در نظر گرفت و در تاریخ مقرر در لیست کاریز آن را مشاهده نمود. امکان ثبت یادداشت نیز در پرونده وجود دارد و در لیست یادداشت ها آن ها را مشاهده نمود.

وجود آموزش کامل باشگاه مشتریان

با وجود راهنمایی های کامل و جامع در باشگاه مشتریان به سادگی می توانید از این قابلیت جدید استفاده نمایید علاوه بر این وجود تیم پشتیبانی قوی این اطمینان را به شما میدهد که هر زمان در رابطه با این سامانه نیاز به راهنمایی داشته باشید بتوانید ارتباط گرفته و پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.
باشگاه مشتریان به شما این امکان را میدهد که بتوانید فعالیت های مطب را تحلیل نموده و گزارش های مختلف بر اساس داده های متفاوت دریافت نمایید از جمله گزارش کلی فروش، دلایل شکست و …
امکان تعریف پیگیری دوره ای، تعیین پرونده مراجع به صورت vip از دیگر قابلیت های باشگاه مشتریان است.

پذیرش نرم افزار مدیریت مطب اکسیر

بهبود رابط کاربری و ظاهری اکسیر

در نسخه جدید اکسیر علاوه بر ارتباط اکسیر با باشگاه مشتریان شاهد تغییر در ظاهر نرم افزار و بهینه شدن رابط کاربری آن هستیم.
ماژول های مدیریت پذیرش و وقت دهی از هم تفکیک شده و کارآیی آن نیز بالا رفته است.
در ماژول مدیریت پذیرش نرم افزار، اسامی بیماران به تفکیک در سه ستون مجزا؛ لیست مراجعین، بیماران در حال ویزیت و اتمام شده نمایش داده می شوند. امکان مشاهده پرونده با انتخاب گزینه نمایش پرونده در این ماژول وجود دارد. دسترسی به نامه ارجاع، ماژول وقت دهی و نسخه الکترونیک نرم افزار در تمامی ماژول ها وجود دارد. با انتخاب پرونده هر بیمار، اطلاعات نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و سن در همه ماژول ها در بخش انتهایی صفحه نرم افزار نمایش داده می شود که بسیار کاربردی است.
امکان جستجو در فیلد سرویس در قسمت تنظیمات در این نسخه لحاظ شده است که سرعت ویرایش سرویس ها را از طرف کاربر افزایش داده است. سرویس ها و نام پزشکان در سیستم پذیرش بر اساس حروف الفبا مرتب شده اند.
ماژول نوبت دهی نرم افزار به شکل مطلوب تری تغییر یافته و استفاده از آن را برای کاربر ساده تر نموده است.
نمایش taskbar در عین بازبودن صفحه قلم نوری از درخواست های متعدد پزشکان بود که در این نسخه اضافه شده است.
نمایش آدرس در خروجی گزارش تحقیقاتی نرم افزار از دیگر تغییرات است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *