فراخوان تصویری پذیرش بیماران در نرم افزار اکسیر

فراخوان اکسیر

سیستم پذیرش اکسیر

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک اکسیر با هدف الکترونیک کردن مطب، تشکیل پرونده و ثبت پذیرش برای بیماران طراحی گردیده است.
سیستم پذیرش نرم افزار قابلیت نمایش اطلاعات بیمار را در یک نگاه فراهم می آورد. اطلاعات فردی بیمار از جمله نام، نام خانوادگی، کدملی و … در کنار اطلاعات پذیرش بیمار ثبت می گردد. در سیستم پذیرش در لیست سابقه مراجعه فرد، سوابق حضور بیمار در مطب نمایش داده می شود.
نرم افزار اکسیر قابلیت استحقاق سنجی بیمه را دارد و کاربر نرم افزار تنها با وارد کردن کدملی شخص، می تواند اطلاعات هویتی او را در نرم افزار مشاهده نماید به این ترتیب از وارد کردن اطلاعات نیز بی نیاز خواهد شد.
شما می توانید در نرم افزار بیمه های طرف قرارداد پزشک را وارد نمایید و حق بیمه و فرانشیز را در خدمات مختلف برای بیمه های مختلف تعریف نمایید و پس از آن پذیرش بیماران را با خدمت مدنظر ثبت نمایید در این حالت سهم بیمار مشخص می گردد و به این صورت گزارش مالی نرم افزار، گزارش کامل و دقیقی خواهد بود. همچنین در سیستم پذیرش اکسیر امکان دریافت خلاصه مالی از پرونده هر شخص وجود دارد.
در سیستم پذیرش اکسیر امکان تعریف تمام سرویس هایی که داخل مطب ارائه می شود وجود دارد. همچنین امکان جستجوی سریع بین سرویس ها نیز در مطب هایی که خدمات متنوع ارائه می دهند وجود دارد.
نرم افزار در تعریف پزشک محدودیت ندارد و در صورتی که از نرم افزار در کلینیک استفاده شود مشکلی از این حیث وجود ندارد. پذیرش های افراد با پزشکان مختلف امکان پذیر است و هر پزشک، صرفا لیست بیماران خود را مشاهده می نماید.
در سیستم پذیرش اکسیر امکان ثبت تخفیف برای اشخاص نیز وجود دارد و چنانچه خدمتی برای فرد به دفعات در یک پذیرش انجام شود با وارد کردن تعداد سرویس، محاسبه صورت می گیرد و نیازی به ثبت های مکرر وجود ندارد.
امکان پرینت فیش پذیرش و ارائه به بیمار در نرم افزار وجود دارد. در فیش پذیرش، شماره پذیرش، نام مطب یا کلینیک، نام بیمار، کدملی، سرویس، قیمت سرویس، بیمه و … درج می شود و در اغلب موارد بیماران می توانند این فیش را برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی به مراکز مربوطه ارائه دهند.

پذیرش و وقت دهی اکسیر

منشی مطب پس از ثبت اطلاعات فردی بیمار، از فیلد پزشک در قسمت اطلاعات پذیرش، پزشک مورد نظر را انتخاب نموده و سرویسی که برای شخص در نظر دارد را انتخاب می نماید با انجام این فرآیند پرونده برای شخص تشکیل و پذیرش صورت می گیرد.
سیستم پذیرش اکسیر قابلیت جستجو بر اساس تمام اطلاعات پرونده وجود دارد. چنانچه بیمار از قبل پرونده داشته باشد فرایند پذیرش سریع تر انجام می گردد و صرفا نیاز هست بعد از انتخاب نام بیمار از لیست پذیرش، پذیرش جدید برای بیمار ثبت نمود.
بعد از ثبت پذیرش، نام بیماران در لیست پذیرش های روز در ماژول مدیریت پذیرش و وقت دهی نرم افزار نمایش داده می شود. همچنین امکان نمایش پذیرش های روزهای قبل نیز وجود دارد.
منشی با انتخاب نام بیمار در ماژول نوبت دهی امکان ارجاع بیمار به بخش های مختلف مطب را دارد و ارجاع بیمار در قالب رنگ های مختلف از هم تفکیک می شوند و به این شکل منشی راحت تر می تواند در جریان پذیرش های بیماران قرار بگیرد.

فراخوان تصویری پذیرش اکسیر

ارزشمند بودن وقت و زمان در زندگی امروز امری بسیار بدیهی است و مدیریت نوبت مراجعین در مطب ها و کلینیک ها که با افراد مختلفی در ارتباط هستند بسیار اهمیت دارد.
با توجه به ضرورت رعایت نوبت در پذیرش مراکز درمانی، قابلیت فراخوان تصویری بیماران در نسخه جدید اکسیر افزوده گردیده است.
ماژول فراخوان تصویری اکسیر با هدف نمایش لیست مراجعین در مطب و کلینیک بر روی مانیتور موجود در اتاق انتظار طراحی گردیده است.
با کمک این قابلیت، لیست پذیرش های مطب در مانیتور نمایش داده می شود، ارجاع بیماران به بخش های مختلف بر روی مانیتور ثبت و درج می شود، به محض اتمام فرآیند ویزیت بیمار، شماره پذیرش از لیست انتظار حذف می گردد و به این صورت مراجعین حاضر می توانند مدت زمان انتظار برای ملاقات با پزشک را تخمین بزنند. این قابلیت به میزان چشمگیری از آشفتگی های معمول در مطب ها جلوگیری به عمل می آورد و در ایجاد آرامش مراکزی که مراجعین بیشتری دارند تاثیرگذار خواهد بود و نظم و ترتیب قابل توجهی را به همراه دارد.

امید است که مجموعه فعالیت های واحد طراحی اکسیر، بتواند رضایت شما پزشکان محترم را فراهم آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *