پنل پیامک خدماتی نرم افزار اکسیر

ارسال پیامک به بیماران

 

امروزه با توجه به اهمیت وقت و زمان برای مراجعین، لزوم داشتن سیستم وقت دهی امری غیر قابل انکار است. نرم افزار اکسیر در کنار ماژول وقت دهی که به ثبت نوبت مراجعین در جهت ایجاد نظم در برنامه کاری مطب می پردازد، ارسال پیامک را توسط این ماژول برای شما فراهم میسازد.

استفاده از این ماژول می تواند مطب شما را از ایجاد آشفتگی، تداخل نوبت های بیماران و … در امان نگهدارد. همچنین ارسال پیامک یادآوری به منزله اهمیت قائل شدن مجموعه شما برای مراجعین محسوب میگردد، که این امر در حوزه رضایتمندی مراجعه کننده یا زیباجو از لحاظ روانی تاثیر گذار است.

پیش از این ارسال پیامک در نرم افزار اکسیر تنها از طریق پنل تبلیغاتی انجام می گرفت اما در حال حاضر، با توجه به نیاز پزشکان عزیز، درخواست های آنها و به همت واحد طراحی اکسیر، پنل خدماتی پیامک قابل استفاده و بهره برداری قرار گرفته است و در حال حاضر ارسال پیامک در نرم افزار اکسیر از طریق دو پنل تبلیغاتی و خدماتی امکان پذیر است.
با تهیه پنل پیامک خدماتی این اطمینان برای شما حاصل می شود که پیام های شما به تمام مراجعین( کاملا تضمینی و بدون هر گونه محدودیتی) ارسال خواهد شد.
پیامک از طریق سیستم با انجام تنظیمات توسط کارشناسان اکسیر، در هنگام ایجاد پرونده(خوش آمدگویی)، ایجاد پذیرش، ثبت نوبت ، لغو و جابه جایی نوبت برای مراجعه کننده و زیباجو ارسال خواهد شد و منشی مجموعه شما برای این مهم، نیاز به انجام مراحل مختلف ندارد.
همچنین شما در صورت تمایل، قادر خواهید بود متن پیامک ثبت نوبت را از بین نمونه های پیش فرض سیستم انتخاب نموده و پیامک با مشخصات دلخواه شما ارسال گردد، همچنین می توانید ارسال برخی از موارد را متوقف نمایید.

نکته قابل توجه در پنل خدماتی اکسیر، تهیه ساده تر آن نسبت به پنل های خدماتی دیگر است که گهگاه هم زمان بسیاری برای تهیه آن نیاز است و هم قوانین پیچیده و خاص خود را دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *