رونمایی از اکسیر نسخه 5.1 و ساپورت Nextcloud

Nextcloud

اهمیت اطلاعات در حوزه مدیریت مطب به اندازه ای حیاتی است که نمی توان از آن چشم پوشی نمود.
ثبت پرونده های کاغذی و مدیریت اطلاعات به شیوه ی گذشته دیگر پاسخگوی شرایط پیچیده و در حال تغییر امروز نیست.
نرم‌افزار مطب اکسیر به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حوزه سلامت به راحتی توانسته است بسیاری از دغدغه‌های ذهنی و عملی مدیران را از میان بردارد و به شیوه‌ای موثر و کارآمد به جمع آوری، طبقه بندی و پردازش انبوهی از اطلاعات بپردازد.
از مزیت های بهره وری از نرم افزار مطب اکسیر می توان به افزایش رضایت مندی بیماران،  صرفه جویی در وقت، كاهش حجم كار پرسنل، جلوگیری از خطاهای انسانی و کاهش نیاز به  نیروی انسانی اشاره نمود.
پاکیزگی و آراستگی که در نتیجه حذف پرونده های کاغذی در محیط مطب و کلینیک ایجاد می شود بسیار در آرامش روحی مراجعین تاثیرگذار است.

نسخه جدید اکسیر و ساپورت Nextcloud

گروه نرم افزاری اکسیر علی رغم اینکه همچنان آفلاین بودن نرم افزار را مزیت بزرگی می داند و بر روی این نسخه تاکید دارد برای آن دسته از پزشکانی که مایل هستند در خارج از مطب به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشند راهکار تهیه سرور مجازی و راه اندازی نرم افزار بر روی آن را ارائه داده است.
Nextcloud به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری، ذخیره داده ها را به صورت آنلاین انجام می دهد.

اکسیر با استفاده از برنامه Nextcloud که جهت مدیریت، آپلود و همگام‌سازی فایل‌ها از سمت سرور می باشد، فایل های نرم افزار را بر روی آن فضا اجرا و از داده ها محافظت می نماید و به این طریق شما در خارج از مطب امکان دسترسی به فایل ها را از طریق دسکتاپ خواهید داشت.

با تهیه سرور مجازی متناسب با حجم اطلاعات روی نرم افزار، سایر اطلاعات پرونده بیماران بر روی سرور بارگزاری می گردد و پزشکان در خارج از مطب به اطلاعات نرم افزار در همه ی بخش ها دسترسی نامحدود خواهند داشت.
پزشکان محترم در این انتخاب باید هزینه تهیه سرور مجازی را لحاظ نمایند و از سرعت اینترنت قابل قبولی برخوردار باشند. همچنین در نظر داشته باشند که در صورت اختلال در اینترنت و قطع شدن آن، دسترسی به اطلاعات مراجعین در نرم افزار مختل خواهد شد.

سیستم پذیرش بیماران در اکسیر

اکسیر به تمامی جنبه های مدیریت مطب از قبیل پذیرش، نوبت دهی، ویزیت، گزارشات مالی و ارسال نسخه الکترونیک پرداخته است.
سیستم پذیرش نرم افزار مطب اکسیر در نسخه جدید تغییراتی را به همراه داشته است که در ذیل به آنها اشاره می شود:
– امکان دریافت پرینت فیش از پذیرش بر اساس پزشکان حاضر در مجموعه ایجاد شده است. در حال حاضر
کاربر نرم افزار به سادگی می تواند انتخاب کند شماره های پذیرش بر اساس کل ثبت شود و یا بر اساس هر پزشک.
در این حالت بیماران بخش ها و پزشکان مختلف، شماره های پذیرش مختص به خود را خواهند داشت و شماره ها بر روی فیش پذیرش درج می شود.
این قابلیت در کلینیک ها و درمانگاه ها با توجه به تعدد پزشکان کاربرد خواهد داشت و کمک بسیار مهمی در ایجاد نظم و آرامش در چنین مراکزی را خواهد داشت.

– در سیستم پذیرش پزشک و یا کاربر پذیرش می تواند علت مراجعه بیمار را در هر پذیرش ثبت نماید. در نسخه جدید پزشک می تواند علت مراجعه فرد را در لیست پذیرش بیماران مشاهده نماید و به این صورت ذهنیتی از علت حضور بیمار داشته باشد.

همچنین در قسمت تنظیمات امکان ایجاد فیوریت برای این فیلد وجود دارد که دیگر نیازی به تایپ نباشد و تنها با کلیک بر روی عنوان مورد نظر ثبت گردد.

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر همچنین با تلاش بسیار همواره سعی دارد همگام با تغییرات سایت های اصلی بیمه در مورد ارسال نسخه الکترونیک بروز رسانی شود تا پزشکان عزیز در صورت تمایل بتوانند از سامانه نسخه نویسی رایگان اکسیر هم در کنار سایر قابلیت های نرم افزار استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *