آیا نرم افزار اکسیر بر روی ویندوز 11 قابل نصب است؟


ویندوز 11 با طراحی دلپذیر به‌ عنوان ویندوزی امن‌تر و کارآمدتر از سوی مایکروسافت معرفی شده است که استفاده از آن ساده است.
در آخرین نسخه از ویندوز (22H2 Moment 2) ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیری افزوده شده است.کادر جست‌وجو مجهز به هوش مصنوعی شده است و کاربران می توانند بهترین تجربه ممکن را داشته باشند و از طریق تسکبار ویندوز 11، پاسخ‌ سؤال‌هایی که به دنبال آن هستند را سریع‌تر از همیشه دریافت خواهند کرد.
قابلیت هایی از جمله اجرای برنامه های اندورید، دسترسی صوتی، تایپ صوتی، بهبود تجربه تماس تصویری به کمک هوش مصنوعی پیشرفته و … در ویندوز 11 باعث اقبال کاربران به نصب این نسخه از ویندوز گردیده است.

نرم افزار مدیریت اکسیر که در جهت الکترونیک کردن مطب و کلینیک طراحی و تولید گردیده است و بر سرعت بخشیدن به فرآیند پذیرش و ویزیت بیمار تاکید دارد، پیش از این قابل نصب بر روی تمامی نسخه های ویندوز 7، 8 و 10 بود، در حال حاضر بر روی نسخه ویندوز 11 نیز قابل نصب است و هیچ گونه منافاتی با این نسخه از ویندوز ندارد و کاربران به هیچ وجه با مشکلی در نصب نرم افزار و همچنین استفاده از آن روبرو نخواهند شد.
با توجه به ارتباط نرم افزار اکسیر از طریق Api  با سازمان های بیمه تامین اجتماعی و سلامت جهت ارسال نسخ بیمه، در سیستم های با ویندوز 11 تنها نیاز به تغییر نسخه Proxifier 3.15 به Proxifier4.07 است که البته نصب آن توسط کارشناسان اکسیر انجام خواهد شد.

با خیالی کاملا آسوده و بدون نگرانی این نسخه از ویندوز را نصب نمایید و سپس اقدام به نصب آخرین نسخه از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک اکسیر نمایید.
امید است که تیم طراحی نرم افزار اکسیر بتواند شما پزشکان عزیز و گرانقدر را در ارائه خدمات بهتر به مراجعین و بیماران یاری دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *